LETTLEST MEDIA AS
AktivOrganisasjonsnummer 911743299•Aksjeselskap
LETTLEST MEDIA AS er et aksjeselskap (org.nr 911743299) med forretningsadresse i Oslo, stiftet 1927-02-22. Selskapet driver innen utgivelse av blader og tidsskrifter (NACE 58.130) og har 5-9 ansatte. Daglig leder er Berit Brinchmann Njarga.
Nøkkelinfo
Bransje (NACE)
Nettsted
—
Roller
| Navn | Rolle | Fra |
|---|---|---|
| Berit Brinchmann Njarga | Daglig leder | 14. nov 2023 |
| Trude Greni | Styrets leder | |
| Ann-Helen Myhre | Styremedlem |
Kunngjøringer
Ingen nylige kunngjøringer.
Omtaler i media
Nyheter
Regnskap
Regnskapstall kommer snart.
Relaterte selskaper
Andre aktive selskaper i samme bransje og kommune.
- ADMINCONTROL ASOSLO · 50-99 ansatte
- AMEDIA ASOSLO · 50-99 ansatte
- BBL DATAKOMPETANSE ASOSLO · 50-99 ansatte
- E24 NORGES VIKTIGSTE NÆRINGSLIVSAVIS ASOSLO · 50-99 ansatte
- ECOONLINE ASOSLO · 50-99 ansatte
- FORSTA ASOSLO · 50-99 ansatte
Ofte stilte spørsmål
- Hva er organisasjonsnummeret til LETTLEST MEDIA AS?
- Organisasjonsnummeret til LETTLEST MEDIA AS er 911743299.
- Hvem er daglig leder i LETTLEST MEDIA AS?
- Berit Brinchmann Njarga er registrert som daglig leder i LETTLEST MEDIA AS (org.nr 911743299).
- Hvem er styreleder i LETTLEST MEDIA AS?
- Trude Greni er styreleder i LETTLEST MEDIA AS.
- Hvor mange ansatte har LETTLEST MEDIA AS?
- LETTLEST MEDIA AS har 5-9 ansatte ifølge Brønnøysundregistrene.
- Hvor holder LETTLEST MEDIA AS til?
- LETTLEST MEDIA AS har forretningsadresse i Oslo, Hausmanns gate 21.
- Hvilken bransje er LETTLEST MEDIA AS i?
- LETTLEST MEDIA AS er registrert under Utgivelse av blader og tidsskrifter (NACE 58.130).
- Når ble LETTLEST MEDIA AS stiftet?
- LETTLEST MEDIA AS ble stiftet 1927-02-22.